Friday, April 10, 2015

OOTD: Hat and green tartan










pants - ONLY / shoes - somewhere from Sweden / everything else - H&M

Hello weekend! Eindelijk tijd om bij te slapen en op kracht te komen voor weer een werk week. Het plan is: Zaterdagochtend mijn presentatie afmaken voor mijn meeting op maandag. Onder werktijd hebben we genoeg andere dingen te doen waardoor dit er is ingeschoten. Zaterdag middag ga ik iets leuks doen met Sanne en zondag wordt lekker binnen zitten en mijn scriptie schrijven. Ik hoop nog wat outfit foto's te maken, maar zo veel tijd heb ik daar niet voor aangezien de tijd voor mijn afstuderen begint te dringen. Nog 6 weken voordat ik de eerste versie van mijn scriptie wil inleveren!

/ Hello weekend! Finally some time to level up my sleep and energy for a new week at work. The plan is: Making a presentation for work on Saturday morning and after that I will go do something fun with Sanne. On Sunday I will stay inside and write my Thesis. I hope I can shoot some outfit pictures but my graduation is getting closer now. 6 weeks before I want to hand in the first version of my Thesis! /

No comments:

Post a Comment