Thursday, April 9, 2015

Paasbest





pants, top, sunnies - H&M / kimono - primark / shoes - Topshop / necklace & earrings - gift from M. / Watch - ModeMustahaves.nl / bracelet - House of Lou / Bag - DIY


Ik zei toch dat als de zon ging schijnen, ik meer kleur zou gaan dragen?! Hier het bewijs! Op eerste paasdag hebben we heerlijk buiten gezeten en ik ben zelfs een beetje verbrand. Hoe vinden jullie mijn ketting en oorbellen? Gekregen van M. toen hij hier was met oud en nieuw. Ik ben een beetje bang om ze te dragen als ik een hele dag weg ben want ze zijn heel kostbaar voor me en ik wil het echt niet kwijt raken. Maar voor Pasen wilde ik het graag dragen zodat hij er toch een beetje bij is.

//I told you that I was gonna wear more colour as the sun is starting to shine more?! Well, here is the proof! On the first day of Easter (we celebrate 2 days here in Holland) we sat outside in the sun and I even got a little sun burn. What do you think of my necklace and earrings? Got them from M. when he was visiting with NYE. I'm a little bit afraid of loosing them when I'm out doing things all day because they're really precious to me and I don't wanna loose them. But for Easter I wanted to wear it so that I have M. a little bit close to me. //


No comments:

Post a Comment