Tuesday, August 27, 2013

TAPAS BABY

Mijn vriend en ik vonden het weer eens leuk om uit eten te gaan, en wat is er nou lekkerder dan: TAPAS!!! We hebben super lekker gegeten en een paar salitos gedronken. Ik droeg een losse leger blouse met een simpel shirtje eronder maar die blouse heb ik halverwege de avond uitgedaan omdat het snikheet was binnen. De ketting die ik draag is van het Kruidvat en koste maar 2 euro (een zakelijke deal, zoals mijn vriend zou zeggen). Ik had mijn haar gekruld en daarna licht geborsteld waardoor je hele zachte krullen krijgt, super mooi! Helaas ging het regenen en zat het daarna een beetje rommelig, maar ach de krullen zaten er nog steeds in.

Translation:
My boyfriend and I went out to eat TAPAS! All the tapas were delicious and we drank some nice salitos. I was wearing a loose army blouse with a simple T underneath. It was hot like hell in there so I took my blouse of when we were eating. The necklace I'm wearing only costed me 2 euros! I curled my hair and then I lightly brushed it and then I got really soft curls. But ofcourse it started raining as soon as we walk out te door. I love the summer in Holland!

my hair before the rain
my hair after the rain haha






No comments:

Post a Comment