Tuesday, August 27, 2013

I-I-I WORK OUT

LMFOA - Sexy and I know it. Ik moet altijd aan dat zinnetje denken ( I I I work ouuut) als ik over sporten wil schrijven. Jep anyways, gister schreef ik over dat ik een buikspier kwartiertje had gedaan. Dit doe ik ongeveer 2 keer per week samen met hardlopen, skeeleren of groepslessen met vriendinnen. Sporten geeft me een lekker gevoel, je denkt even helemaal nergens aan. Ook al heb ik vaak geen zin, achteraf ben ik blij dat ik het toch heb gedaan. Over een week beginnen de volleybal trainingen weer en daar kan ik echt niet op wachten! Maar voor nu: buikspiertjes..

Translation:
Yesterday I wrote about a quick workout for my abs. I do that around twice a week together with running, skating, or group lessons with my friends. Working out makes me feel good, you don't think about anything when you're doing it. Even when you don't feel like it, afterworths I'm always glad I did it! Next week the volleybal training will start and I almost can not wait! But for now: abs..


sportkleding - H&M





2 comments: