Sunday, August 9, 2015

OOTN: black floral dress













dress - primark / shoes - van Haren / belt, bag - H&M / watch - ModeMusthaves.nl / earrings - gift


Mijn outfit van het etentje in kasteel Woerden. Knielaarzen en mijn LBD die ik jaren geleden een keer bij Primark op de kop tikte voor nog geen 20 euro. Ik pas 'em nog steeds en ik zal dit jurkje ook niet snel zat worden. Met hakken of met laarzen, blote benen of met een donkere panty: je kunt er eindeloos mee combineren!

Gisteren hebben we een bed en een grote kast naar ons appartment gebracht. Ook zijn we wezen shoppen voor een matras, maar helaas hadden ze onze maat niet op voorraad. We gaan nu verder met inpakken en dan hoop ik dat ons matras snel geleverd kan worden zodat we kunnen intrekken!


My outfit from our dinner at the local castle. Knee high boots and my LBD that I bought years ago at Primark for less than 20 euros. I still fit it and I don't think I will ever get tired of this dress. With heels or boots, bare legs or a dark stockings: You can combine it in so many different ways!

Yesterday we took a bed and a cupboard to our apartment. We also went shopping for a mattrass but unfortunately they didn't had our size in stock. We are now continuing with packing and I hope that our mattrass gets delivered soon so we can move in!

 

No comments:

Post a Comment