Thursday, October 6, 2016

umemodellen


shot by Emil Danielsson Nykänen 


Dinsdag was ik in de studio van Umemodellen om te zien of ik lid wil worden. Umemodellen is een fotoclubje met fotografen, modellen, stylisten en visagisten die elke week samen komen om iets cools te creëren. Deze week was het thema "vrije fotografie" waarbij de studio beschikbaar is voor iedereen en je kunt doen wat je wilt (eigenlijk geen thema dus haha). Deze week waren er alleen fotografen en dat betekende dat ik 3 uur lang voor de camera heb gestaan! Een goede oefening! Deze foto's zijn gemaakt door Emil die ook voor het eerst in de studio was. We zijn een goed duo al zeg ik het zelf. De foto's zijn echt gaaf geworden! Ik laat meer foto's zien van de andere fotografen zodra ik die toegestuurd krijg.

Op dit moment zit ik in een lecture en kan ik echt niet concentreren. Over een paar uur moet ik weer terug naar het lab om de rest van mijn experimenten af te maken. Ik hoop dat ik een beetje vroeg klaar ben want ik was al super vroeg op het lab. Kan niet wachten tot het weekend is en ik met een goed glas wijn op de bank kan ploffen! Wordt ik oud??


Tuesday I was at the studio of Umemodellen to see if I want to become a member. So Umemodellen is a photo club of photographers, models, stylists and makeup artists who come together every week to create something cool. This weeks theme was "free photography" so the studio was open and we could just do whatever came to our minds (no theme actually haha). This week there were only photographers so that meant that I had to be in front of the camera for 3 hours long! A good practice! These pictures are taken by Emil who was also there for the first time. We make a good team if I say so myself. The pictures turned out really nice! I will show the pictures that the other photographers took once I get them.

At the moment I'm in a lecture and I really can't focus at all. In a few hours I will go back to lab to finish my experiments. I hope it won't take me too long cause I was at the lab super early today. I can't wait for the weekend so I can drink some good wine from my soft couch. Am I getting old??

1 comment: