Sunday, August 7, 2016

yoga suit




matching yoga suit - Topshop / shoes - Skopunkten / necklace - H&M / sunnies - Primark

Ik hou echt van dit matchende setje: super comfy en luchtig. Volgende week doe ik deze weer aan als ik naar meditatie les ga. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.. Misschien schrijf ik er later nog meer over. Gister was het super gezellig met mijn lieve vriendinnetjes. We hebben overdag gepicknickt langs het water en daar werden al de nodige wijntjes genuttigd. Later zijn we gaan opfrissen en hebben we de stad s'avonds onveilig gemaakt. Ook al had ik ze een jaar niet gezien, het voelde alsof ik nooit was weggeweest. Wie weet hebben we volgende winter een reunie in Zweden.... :-)

I really love this matching set: super comfy and breezy. I will wear it again next week when it's time to go to meditation class. I'm curious about how it will go.. Maybe I'll write a little something about it later. Yesterday I had so much fun with my dear girl friends.. We had a picknick at the water during the day where we of course drank a bit too much wine, hehe oops. Later after we had freshen up we went to the clubs for some dancing. Even though I haven't seen them for a year, it feels like I never left. Who knows, maybe we'll have a reunion in Sweden next winter.... :-)

No comments:

Post a Comment