Thursday, August 4, 2016

my phone case


Phone case - Richmond&Finch (here)

Hallo allemaal! Ik ben druk bezig met foto's uitzoeken en edditten van alle leuke dingen die ik afgelopen tijd heb gedaan. Ik heb de afgelopen dagen geen tijd gehad om dit te doen want ik had het veels te druk met relaxen! Samen met mijn moeder, tante en nicht ben ik een midweek naar Egmond geweest. Eigenlijk best wel stom dat je denkt de hele wereld te hebben gezien en dat Nederland maar saai is want dat is dus echt niet zo! Na een jaar in het buitenland te hebben gezeten, vind ik het echt heerlijk om hier weer te zijn tussen de koeien en molens. Love it! We hebben gefietst en gewandeld door de polder en de duinen en we hebben mega lekker gegeten. Ik had zon tripje echt nodig want ik heb nog steeds erg last van stress alle gekke klachten en angsten die je daar van krijgt. Nu is mijn hoofd iets helderder en zo gaat het steeds iets beter met me.

Hello everyone! I'm looking trough all of the photo's I took during all the fun things I've done recentely. The last couple of days I had no time for it cause I was doing nothing but relaxing! Together with my mom, aunt and cousin I visited Egmond (a place here in Holland at the coast). It's actually really stupid to think that you've been around the whole world and forget you're own countrys beauty. After being abroad for a year I really like to be in the middle of the cows and windmills again. Love it! We biked and hiked accros the green lands and dunes and we had amazing food. I really needed a trip like this because for some reason stress is still effecting me a lot (anxiety and stuff). Now the storm in my head went down a bit and I feel a bit better than before.

No comments:

Post a Comment