Tuesday, August 23, 2016

farm





whole look is from H&M

Hoe mooi is dit pakje? Ik droeg dit naar het verrassingsfeest van mijn opa en oma. Er was een locatie gehuurd bij een boerderij vlak bij waar we wonen. Mijn moeder en tantes hadden een high tea verzorgd en dat was echt super lekker. Het was een geslaagd feestje want familie van over het hele land (en zelfs uit Engeland) was hier gekomen om hun te verrassen. Oh, die gezichten.. Heerlijk! Nu zitten M en ik in de trein naar Stockholm. We hebben vertraging dus ik hoop dat we ons vliegtuig halen. Ik heb een heerlijke zomer gehad thuis in Nederland en in het zuiden van Zweden maar nu is het tijd om weer naar Umeå te gaan waar het echte leven weer gaat beginnen.

How pretty is this suit? I wore it to my grandparents surprise party. We rented a location at a farm close to where we live. My mom and aunts took care of the high tea and it was amazing. The party was a real succes because family from all over the country (and even from England) came here to surprise them. Oh, those faces... Priceless! M and I are sitting in the train to Stockholm. We have a massive delay so I hope we make it in time to catch our flight. I had an amazing summer back home in Holland and in the south of Sweden but right now it's time to go back to Umeå where real life will start again soon.



No comments:

Post a Comment