Saturday, August 13, 2016

Egmond: the beach









mixed pictures from our trip to Egmond


Deel 1 van mijn fotobomb van het weekendje Egmond. Het was echt heerlijk op het strand te zijn en de zon op je huid te voelen. Ik verlang wel een beetje naar een warme dag waar je lekker met blote benen de deur uit kan maar ik ben bang dat het er al op zit voor mij dit jaar. Morgen vertrekken mijn ouders en ik naar Zweden en laat ik Nederland weer achter voor een jaartje. Ik zag er erg tegenop om weer weg te gaan, maar ik ben er nu wel klaar voor. Ik weet nu dat ik mijn mindset anders moet hebben anders gaat het weer fout met de stress. Gizem heeft mij haar boekje over midfulness gegeven (super bedankt Gies! <3) en daar wil ik echt mee aan de slag. Ik hoop heel erg dat het gaat lukken en dat mijn gevoel van paniek en onrust hierdoor ook afnemen en vooral weg blijven. Maar voor nu ga ik nog even genieten van mijn tijd met mijn ouders. Vakantie!

Part 1 of the photobomb of my weekend in Egmond. It was so nice to be on a beach and feel the sun on my skin. I'm longing for a hot day where you can just go outside with bare legs but I'm afraid that's not gonna happen for me anymore this year. Tomorrow me and my parents will drive to Sweden and I will leave Holland for another year. I wasn't looking forward to leave again but I think I'm ready now. Now I know that I have to change my mindset about everything cause otherwise the stress will get to me again. Gizem gave me her book about midfulness (thank you so much Gies! <3) and I really want to use it. I just hope it works for me and that the anxieties and restless feelings will go down and stay away. But for now I'm gonna enjoy my time with my parents. Vacation!

No comments:

Post a Comment