Thursday, May 19, 2016

festival princess









kaftan, backpack, hat - H&M / faux leather top - Primark / boots - Skopunkten / scarf - Zara


Ik voelde me helemaal klaar om naar een festival te gaan, maar nee.. Ik ging naar de ladies night hehe! Ik had geen tijd om daarvoor mijn outfit te schieten dus deed ik het erna. Dit was om half 11 en zoals je kan zien is het weer lekker lang licht, yes! Ik hou hier echt van! Anyways, brannbollsyran komt eraan. Over twee weken is het weer tijd voor het grootste studentenfestival in Zweden dat elk jaar weer studenten trekt van het hele land. Zelf ga ik geen niet mee doen met het brannboll (een soort softbal) toernooi want ik heb een beetje een crazy knie dus drinken + sporten lijkt me geen goed idee.. Maar ik ga wel kijken en ik heb uiteraard tickets voor het festival! Er komen DJ's zoals Sebastian Ingrosso, The Chainsmokers, Icona pop, Otto Knows en nog veeeeel meer. Ahhh, zo ziek veel zin in!!


I felt super ready to go to a festival, but no... I was going to the ladies night hehe! I had no time to take pictures before I left so I did it when I came back. This was at 10.30 at night and as you can see it's long bright outside, yes! I love it so much! Anyways, brannbollsyran is almost here. In two week it's time again for the biggest student festival in Sweden that every year gets visitors from all over the country. I'm not playing the brannboll (a softball-like sport) tournament myself, because I have a little bit of a crazy knee so drinking + running doesn't seem like a good idea.. But I am gonna watch and of course I have tickets to the festival! There are gonna be DJ's like Sebastian Ingrosso, The Chainsmokers, Icona pop, Otto Knows and maaaaany more. Ahhhh, so freaking excited!! 


No comments:

Post a Comment