Monday, May 30, 2016

dag lieve oscar

Ik kreeg een heel droevig berichtje vandaag.. Onze lieve klasgenoot en vriend Oscar is gister verongelukt tijdens zijn reis in Venezuela. Hij was net klaar met zijn studie en wilde de wereld zien. Zijn leven was pas net begonnen en gister werd dit bruut van hem afgepakt. Die arme jongen.. Lieve mensen, laat dit maar een reality check zijn voor iedereen die dit leest!! Je bent maar te gast op deze wereld en soms heb je het niet zelf voor het zeggen. Pluk de dag, volg je dromen en geniet van elk moment want je weet niet wanneer het allemaal voorbij is. 

Ik koester mijn herinneringen aan Oscar. God, wat had hij flauwe humor.. Je kon er altijd op wachten dat Oscar weer een foute dad-joke maakte en iedereen weer zijn hoofd heen en weer aan het schudden was. De hele klas werd trouwens voorzien van een goede Oscar-waardige bijnaam. Die van mij was Esmeningitidis. Die van hem was Oscaris (hadden we bedacht tijdens parasitologie.. google maar eens ascaris!). En ohja, onze weekendjes naar Texel! Dat waren nog eens avonturen haha! Wat hebben we gelachen met z'n allen toen Oscar een paar biertjes te veel ophad en in slaap viel op de bank met zijn hand boven zijn hoofd en vingers in de rockhouding. Dat heeft zeker hele mooie foto's opgeleverd.. En die ene keer dat we de duinen aan het afrennen waren maar we allemaal het hekje aan het einde niet zagen. 

Jezus man, je bent veel te vroeg gegaan. In jouw korte tijd hier op aarde heb je de harten gestolen van iedereen met jouw persoonlijkheid. Altijd enthousiast en (oke ik moet toegeven) mega grappig. Ik begin langzaam te beseffen dat je er nu echt niet meer bent. Lieve Oscar, we gaan je missen. <3 

No comments:

Post a Comment