Wednesday, May 11, 2016

boho chic







skirt - VILA / top, bag, sandals, hat - H&M / body chain - I am

Mijn outfit van afgelopen zondag. De benen konden eindelijk bloot want het was heerlijk weer! We hadden gepicknickt en lekker bijgekletst. De ideale zondag als je het mij vraagt. Deze week staat er trouwens iets super leuks op de planning. Vrijdag ga ik helpen bij een personeelsuitje van M's schoonzus waarbij er een paar dames uitgekozen worden voor een make-over. Ook gaan we het een beetje hebben over lente trends dus iedereeen is daarna weer helemaal bij met de laatste mode. Het is in samenwerking met een bepaalde kleding winkel, dus meer daarover komt later. Hoe leuk is dit?! Vanavond gaan we even alle details bespreken en ik heb er echt zin in. Hopelijk gaat het weer een beetje meezitten zodat ik iets zomers aankan. Ik zat te denken aan mijn nieuwe jurkje van NewYorker, maar die heeft wel blote benen. Anders draag ik mijn roze broekmet bloemenprint van de Zara met iets wits erop. Oh, het wordt leuk leuk leuk!

My outfit from last Sunday. The legs could finally be out in the open air cause the weather was amazing! We had a little pick nick plus we had lots of catching up to do. The ideal Sunday if you ask me.This week I´m gonna do something super exciting. Friday I´m gonna help out with the staff outing of M´s sister in law where a few ladies will be picked out for a make-over. We will also talk about the trends for this spring and summer so everyone will be updated about the latest fashion trends. It is in collaboration with a clothing store, so more about that will come later. How cool is this huh? Tonight we are gonna go over all the details and I´m really excited. I hope the weather will be nice so I can wear something summery. I was thinking about wearing my new dress from NewYorker but that one has bare legs. Otherwise I might wear my pink pants with the flower design from Zara with a white top. Oh, it´s gonna be fun fun fun!

No comments:

Post a Comment