Sunday, April 10, 2016

spring is here








sweater - Ivyrevel / jacket - New Yorker / cap, bag, belt, earrings - H&M / shoes - Nelly.com


Yes! De zon schijnt! Gister en vandaag zijn M en ik lekker op pad geweest om het weekend en het heerlijke weer te vieren. Eerst een verjaardags-fika en daarna gelijk door naar het meer om te bbqen met vrienden. Vandaag zijn we naar een kattenshow (haha wtf?!!) en het nieuwe winkelcentrum buiten de stad geweest. We hebben een super leuk Oosters eettentje gevonden, maar ik kreeg na het eten heel erg last van mijn maag. Het is gelukkig wel weer over maar misschien was het iets te pittig voor me. Haha, white girl problems..

M wilt echt super graag twee kleine katjes en ik wil ook super graag katten. Dat is ook een beetje de reden waarom we daar heen gingen, zodat we verschillende rassen konden bekijken. M is er helemaal klaar voor maar ik weet alleen niet of we in de fase in ons leven zijn waar we die verantwoordelijkheid aan kunnen. We studeren allebei nog en we hebben geen idee wat we na onze studie gaan doen. En waar we heen gaan. Nederland? Zweden? Ergens anders op deze wereldbol? Wat als we willen gaan reizen? Naja, iets waar we goed over na moeten denken dus!


Yes! The sun is shining! Yesterday and today M and me went out to celebrate the weekend and the nice weather. First we had a birthday-fika and later we went to the lake for a bbq night with friends. Today we went to a cat show (haha wtf?!!) and to the new shopping mall just outside town. We found a really nice Eastern place, but after the food my stomach was super upset. Now it's all gone so maybe the food was a bit too spicy for me. Haha, white girl problems..

M really wants two little kittens and I also really want cats. That's one reason why we went to that cat show today, so we could see the different breeds. M said he is completely ready but I'm just not sure if we are in that phase in our lives where we can have such a big responsibility. We both are still studying and we have no clue what we are gonna do next. And where we are going next. Netherlands? Sweden? Somewhere else on the globe? And what if we wanna go travel? See, there is a lot to think about!




No comments:

Post a Comment