Saturday, January 2, 2016

Happy New Year loves!




Gelukkig nieuwjaar iedereen! Pff, dit jaar was echt een roller coaster voor mij... Ik ben verhuist naar Zweden en ik woon nu samen met M in ons knusse appartementje. Ik heb super veel leuke dingen meegemaakt en ik heb veel nieuwe mensen leren kennen. Ik ben gezond, ik heb heb een dak boven mijn hoofd, geld om eten te kopen, ik volg een opleiding en daar ben ik heel erg dankbaar voor. Ik heb wijze lessen geleerd in 2015 en er zullen er vast nog meer komen dit jaar. Ik hoop dat 2015 een geslaagd jaar was voor jullie allemaal en laten we hopen dat 2016 nog beter gaat worden en dat het een jaar wordt vol met liefde, geluk en gezondheid!

Ik heb oud en nieuw gevierd met M en mijn broer die hier een weekje was. Het was een super gezellige week en we hebben heel veel leuke dingen gedaan, maar net als de vorige keer dat ik bezoek kreeg, heb ik nu weer heimwee naar Nederland en mijn oude leventje, familie en vrienden. Ik heb nog twee weken vrij van school en die tijd ga ik lekker gebruiken om mijn dipje uit te zitten en alles op een rijtje te krijgen. Ik heb een lijstje gemaakt met dingetjes die ik geregeld wil hebben en ik denk als ik dat lijstje afwerk, ik me ook een beetje beter gaat voelen. Is dit de nieuwjaarsblues? Iemand tips?

Bloggen vind ik het aller leukste wat er is en ik voel me altijd beter als ik weer eens lekker creatief bezig ben. Mode, makeup, uiterlijke verzorging: Dat is mijn manier om mijn creativiteit uiten. Ik ben dit jaar zo druk geweest met mijn studie en door constant met mijn neus in de boeken te zitten heb ik minder de tijd genomen om aan die dingen aandacht aan te geven. Ik merk dat het voor mezelf heel belangrijk is om dat niet te vergeten want voor mij geldt echt: look good from the outside, feel good on the inside. Ik denk dat dit mijn goede voornemen wordt voor dit jaar: meer tijd aan mezelf besteden! Hiernaast wil ik ook beter worden in vroeg opstaan, assertiever worden, meer afspreken met vriendinnen en mijn Zweeds onder de knie krijgen.

Hebben jullie goede voornemens?


Happy New year everyone! Pff, this year was a roller coaster for me... I moved to Sweden and now I live together with M in our cozy apartment. I did a lot of fun things and I met a lot of nice people. I'm healthy, I have a roof above my head, I have money to buy food and I go to school and I'm really grateful for all that. I learned a lot of important lessons in 2015 and I'm sure that there will be more to learn this year. I hope that 2015 was a good year for all of you and let's hope that 2016 is even better and that it will be a year filled with luck, love and good health!

I celebrated NYE with M and my brother who was here to visit us for a week. We had a great time and we did a lot of fun stuff, but just like last time when my parents visited, I just get so homesick. I really miss my old life, my family and my friends. I still have two weeks off from school so I'm gonna use that time to get rid of this down feeling. I made a list of all the things I wanna get done and maybe once I'm done with all those things, I'll feel a bit better. Is this the new years blues? Tips anyone?

Blogging is, in my eyes, the most fun thing to do and I always feel a lot better when I'm being creative. Fashion, makeup and beauty is really my way to express my creativity. I've been so busy this school this year that I have forgotten to take the time for that. For me it's really like: Look good on the outside, feel good on the inside. I think that I should make that my new years resolution: spend more time on me! Next to that I also want to get better in getting up early, be more assertive, hang out with friends more and master my Swedish. 

Do you have any new years resolutions?

No comments:

Post a Comment