Saturday, July 18, 2015

dark







skirt - Gina Tricot / top, sandals - H&M / necklace, earrings - gift from M. / ring - Lucardi / clutch - HEMA return to sender


Mijn outfit van mijn diploma uitreiking! Het was super warm dus gelukkig konden we een beetje zomers gekleed. Ik vind het namelijk altijd zo stom om een panty te dragen, daar krijg je van die grijs-beige oma benen van haha. De ketting en oorbellen zijn een setje en heb ik gekregen van M. een cadeautje voor mijn afstuderen. Mooi he?

Ik ben afgelopen week een beetje duf en moe door pilletjes die ik moet slikken voor mijn huid. Er zitten allemaal gekke pigment vlekjes op mijn rug, maar met die pilletjes moeten die binnen een paar weken weg trekken. Nog een week die pilletjes en dan kan ik weer een beetje actief worden (hoop ik).



My outfit from my graduation ceremony! It was really warm so we could dress nice and summery. I got the necklace and earrings from M. as a gift for getting my degree. Nice huh? 

Last week I was feeling a bit dull because I need to take medication for my skin. I got weird pigment spots on my back, but with these pills they should be gone within a few weeks. One more week of taking meds and then it's time to become a bit more active (I hope).



No comments:

Post a Comment