Tuesday, May 5, 2015

my new baby




Bag - H&M (get it here)

De rits van mijn oude lievelingstas ging stuk en dat betekende: shoppen! Voor mijn stage is het handig om een vaste tas te hebben zodat ik niet elke dag mijn tas opnieuw hoef in te pakken (ik ben altijd bang dat ik mijn toegangspas dan vergeet). Voor de zomer wilde ik iets anders en lichters dus koos ik voor poeder roze, hoe schattig! Deze tas is heel ruim en stevig dus er pas genoeg in. Ook heeft het een lang hengsel zodat je hem ook over je schouders kunt dragen. 


The zipper of my old favourite bag broke so that meant: shopping! I wanted something different and lighter so I choose powdery pink, how cute! This bag is really spacious and firm so you can fit enough in it. It also has a long strap so you can wear it over your shoulder as well.

No comments:

Post a Comment