Sunday, January 18, 2015

happy weekend





Ik heb mezelf eens lekker verwend met Zweedse gröt met banaan en kaneel als ontbijt. Het is een soort warme brinta en vult heel goed en is ook nog eens heel erg lekker!
Haha, vandaag hadden we eindelijk tijd om de kerstboom op te ruimen. In de middag ben ik samen met mijn moeder lekker gaan shoppen en ideetjes opdoen bij IKEA. Ik heb namelijk een leuk nieuwtje: Ik ga samenwonen met Mich! en ik heb suuuuper veel zin om ons appartementje om te toveren tot een warm, knus, gezellig Zweeds (en een beetje Indisch) paleisje. Ik kan helaas nog niet te veel dingetjes kopen en voorbereiden want ja.. Ik verhuis Zweden! Later meer nieuws...

// Today we finally had time to get rid of the Christmas tree. This afternoon me and my mom went to IKEA to do some shopping and get inspired because I got some exciting news: I'm gonna move in with Mich! I'm suuuper excited to turn our apartment into a warm, cozy Swedish (and Indian) palace. Unfortunately I can't buy that much yet because I will move to Sweden. To be continued.. //

No comments:

Post a Comment