Wednesday, February 12, 2014

update

Hej hej, even een update van wat er allemaal gebeurt op dit moment want het is een hoop. Ik zit nu in Zweden en ik blijf hier tot 15 juni. Ik studeer op dit moment aan de Universiteit van Umea en ik volg een virologie project, Zweedse lessen en binnenkort academisch Engelse schrijf lessen. Ik ben nu een beetje aan het settelen in mijn kamer en de omgeving aan het leren kennen. Ik kan je zeggen dat ik hier mijn tijd wel goed ga doorkomen! Ik ben wel hartstikke moe van alle inspanningen en nieuwe indrukken maar tegelijkertijd kan ik ook niet slapen.. Anyway, dat zal vast wel een keer goed komen. Voor nu heb ik een paar leuke fototjes van mijn eerste paar dagen in Zweden.

Klik hier voor mijn reisblog voor meer updates over mijn Zweedse leventje.

Hej da! 




No comments:

Post a Comment