Thursday, August 24, 2017

gipsy queen






Pictures by Erik from E. CAP-Photo (click here)


Mijn scriptie is af!!!!! Ik moet nog twee weken werken op het lab en dan ben ik helemaal klaar met alles! Natuurlijk zit ik nog wel in het hele afstudeer process en naar verwachting ontvang ik mijn diploma ergens in december. Maar mijn werk zit er op en het is tijd om te genieten van mijn vrije tijd en weer een beetje op adem te komen. Ook moet ik gaan bedenken wat ik nu in godsnaam ga doen. Het leven na de uni.... is een beetje scary...

Nu ik klaar ben met alles voelt het een beetje alsof ik geen doel meer heb. Mijn doel was heel lang: zsm afstuderen zodat ik dit achter mij kan laten en verder kan gaan. Ik heb heel veel geleerd van mijn opleiding, maar mentaal was het heel zwaar om gemotiveerd te blijven. Ik weet daarom ook niet goed of dit veld een goede match voor me is. Ik zit dus een beetje in een crisis aangezien ik geen benul heb wat ik nu moet doen. Wat wordt mijn nieuwe doel en hoe ga ik dat behalen? #crisisofagoaldigger


My thesis is done!!!! I have two more weeks of work left at this lab and then I'm done with everything! Of course I'm still in the middle of the process of graduating. If everything goes according to plan with publishing, I will get my degree somewhere in December. But my work here is done and it's time to enjoy my free time and catch my breath. I also need to start thinking about what the hell I'm gonna do with my life now. Life after uni... It's a bit scary...

Now I'm done with everything it kinda feels like I don't have a purpose or goal anymore. For a very long time my goal was to graduate asap so I can leave this behind me and move on. I learnt a lot from uni, but mentally it was very hard to stay motivated. That's why I'm not sure if this field is a good match for me. So I'm kinda in a crisis right now since I have no clue what to do now. What will be my new goal and how will I achieve it? #crisisofagoaldigger


No comments:

Post a Comment