Tuesday, February 7, 2017

behind the scenes - umemodellen

when you're cold af but also covered in paint..


Aankomende zaterdag heb ik een grote shoot op locatie in een plaatsje hier dichtbij. We zijn met een groot team en het wordt vast een hele drukke dag. Ik ben een beetje inspiratie aan het opdoen op internet en ook aan het oefenen voor de spiegel. Hoe stom het ook klinkt, zo leer je het wel hehe. Mike gaat mee dus het wordt vast een hele leuke dag!

Kunnen we het even hebben over deze wiiiiinter? Die maar van geen ophouden weet? In mijn vorige post zei ik nog dat we al een tijdje geen extreme kou meer hadden gehad. Ik heb te vroeg gejuigd want het is nu -18C. Ik heb echt geen energie en motivatie meer, en het ergste is nog: ik heb een verstopte neus. Omdat ik graag mijn elende wil delen met iedereen die dit leest, heb ik nog wat memes ingevoegd. #feelmypain


This Saturday I will have a big shoot on location in a town here close by. We're with a big team so I'm sure it's gonna be a busy day. I'm looking online for some inspiration and I'm practicing a bit in the mirror. It may sound stupid, but that's how you learn it hehe. Mike is coming too so I'm sure it's gonna be a fun day!

Can we just for a second talk about this wiiiiinter? That doesn't know when to stop? In my last post I said that it had been a while since we had extreme cold temperatures. Well, I jinxed it and now we have -18C. I'm drained of energy and motivation and the worst thing is: my stupid nose is blocked. Because I love to share my misery with everyone that reads this, I included some memes. #feelmypain




 





No comments:

Post a Comment