Saturday, December 31, 2016

my year in outfits

Hier is een samenvatting van mijn jaar en mijn outfits. Ik vind het super leuk om dit soort posts te maken want dan kan ik precies terug zien wat ik allemaal heb geposts door de maanden heen! Het contrast tussen winter en zomer in de foto's is echt gek om te zien! Zoals jullie wel gaan merken hou ik van de kleuren zwart, wit en grijs haha. Jemig, soms ben ik echt zo saai... Maar als het weer iets beter is en het zonnetje schijnt vind ik het leuk om wat meer kleur te dragen. Op een of andere manier krijg ik altijd veel meer inspiratie en motivatie in de zomer maanden. Maar ik denk dat ik niet de enige bent! ;-) Met deze post neem ik jullie mee door mijn 2016. Het was een heftig jaar maar ik kijk met veel plezier uit naar 2017. Ik wens iedereen veel liefde en geluk toe voor het komende jaar. <3


Here is a summary of my outfit posts. I like making these kind of posts so I can see what I've actually been up to! It's crazy to see the contrast between winter and summer in these pictures.. As you can see I really love my black, white and greys haha. Gosh, sometimes I'm so boring... But now that the weather is getting better I like to wear a lot more colours. For some reason I just get more inspiration and motivation when the sun is shining. But I guess I'm not the only one! ;-) With this post I take you along through my 2016. It was an intense year but I'm looking forward to 2017. I wish everyone lots of love and happiness for the coming year. <3



DECEMBER 2015
Mijn eerste kerst weg van huis. Anders maar heel erg leuk. Ik voel me altijd heel erg welkom in Mike's familie. <3

My first Christmas away from home! Different but very nice. I always feel so welcome in Mike's family. <3


JANUARI 2016


Een nieuw jaar, een nieuwe start! Er lag heel veel sneeuw en ik weet nog dat we zelfs een week hadden waar het wel -25C was! De duisternis had mijn wel in zijn greep.. Vitamine D pillen slikken 4 life.

A new year, a new start! There was so much snow and I also remember that we had a week of -25C! The darkness took its toll on me.. Taking vitamine D pills 4 life.


FEBRUARI 2016


Toen was het februari.. Ons neefje werd gedoopt dus ik moest weer naar de kerst voor het eerst in 10 jaar hehe. Die dag was er een gigantische sneeuwstorm. Ook vierde ik Valentijnsdag samen met Michael en toen waren we te laat in de bioscoop en konden we niet meer naast elkaar zitten, haha faal!

Then it was February.. Our nephew got baptised so I had to go to church for the first time in like 10 years hehe. That day we had a massive blizzard. I also celebrated Valentines day with Michael. We went to the movies but we were too late and we couldn't sit next to each other, haha fail!


MARCH 2016


De zon kwam eindelijk weer terug! Maart is mijn verjaardagsmaand en iets heel leuks gebeurde er toen ik op een dag thuis kwam van de bieb. Roxan verraste me met een bezoekje aan Umea! Daar was ze dan ineens.. Ze liep met een taart in haar handen mijn woonkamer in en ze zong happy birthday alsof het de normaalste zaak van de wereld was! Haha, ik stond met een mond vol tanden... Beste verjaardagskado ever!

The sun was coming back, finally! March is my birthday month and something amazing happenend. Roxan surprised me with a visit! There she was, walking into my livingroom with a birthday cake while singing happy birthday! Haha, I was speechless.. Best birthday present ever!


APRIL 2016


De sneeuw begon te smelten en de lente begon. Het enige wat ik me kan herrineren van deze maand is dat ik naar een kattenshow ben geweest. (haahah wat?) 

The snow started to melt and the spring started. The only thing I can remember from this month is that I visited a catshow. (hahah what?)


MAY 2016

De maand van brannbollsyran en de make over avond. Brannbollsyran was echt een flop dus dit jaar koop ik lekker geen kaartjes meer. Ik vier het wel lekker zelf met vrienden. De makeover avond was echt leuk om te doen. De Zweedse dames waren alleen maar aan het giebelen dus we hadden heel veel schik.

The month of brannbollsyran and the make over night. Brannbollsyran was a disater so I will not buy any tickets this year. I will just celebrate it with some friend instead. The make over night was so nice to do. The Swedish ladies were giggling the whole time so we had a lot of fun.


JUNE 2016


Midsummer in Zweden, mijn koffers pakken voor mijn zomer thuis in Hekendorp en het verwerken van het verdrietige nieuws uit Nederland. Met een paniekstoornis vloog ik naar huis en was ik ervan overtuigd dat thuis zijn alles zou oplossen. Niks was minder waar, het werd alleen maar erger. Inmiddels was er al een half jaar voorbij gegaan met paniekaanvallen dus het was stom om te denken dat alles in een keer over zou zijn. Ik kon aan niks anders meer denken en dat was het em juist. Een maand met gemengde gevoelens.

Midsummer in Sweden, packing my bags to go home for the summer and processing the bad news I got from Holland. I flew home with a panic dissorder and I was sure that being home would solve all my problems. I couldn't be more wrong because it only got worse. At this moment I have been getting panic attacks for half a year. It was stupid to think that it would all be over just like that. I couldn't think about anything else anymore and that was the problem. A month with mixed feelings.


JULY 2016


Ik zocht "professionele hulp" en ik kon er makkelijker over praten. Ik kwam erachter dat ik niet de enige was die dit meemaakte. Ik voelde opluchting, maar ik was nog niet beter. Ik heb veel leuke dingen gedaan en ik kon weer aan andere dingen denken. Ik zag al mijn lieve vriendinnen weer. Verena en Annina kwamen naar Nederland en dat was echt geweldig! We hadden elkaar al in geen 2 jaar gezien! Ook werd mijn opa 80 en vierden we een groot feest met de hele familie. Mijn lieve familie. <3

I got "professional help" and I could talk about my problems a bit easier. I learned that I wasn't the only one going through this. A relief, but I wasn't better yet. I did a lot of fun things and I could think about other things again. I saw all my dear friends again. Verena and Annina came to Holland and that was amazing! We didn't see eachother for 2 years! My opa (grandfather) turned 80 so we had a big party with the whole family. My dear family. <3


AUGUST/SEPTEMBER 2016

 In augustus reed ik samen met mijn pap en mam naar Zweden toe en zagen we Mike weer. Ik had hem heel erg gemist in de zomer! We hadden een heerlijke vakantie in het zuiden met zijn allen. Toen was het weer tijd voor ons om weer naar het koude noorden te vliegen. Oh wat heerlijk was het om door de bossen te wandelen rond die tijd van het jaar. Overal blueberries!

In August my mom, dad and I drove to Sweden and met up with Mike again. I missed him a lot during the summer! We had a holiday in the South and then it was time for me and Mike to fly back to the cold North! Oh it was such a treat to walk in the woods here. Blueberries everywhere!


OCTOBER 2016

In oktober zijn Mike en ik naar Kreta geweest om lekker te ontstressen. Zon, zee, strand voor een week lang! We hebben intens genoten! Ohja, ik brak ook mijn kleine teentje.. Slimme Esmee actie..

In October Mike and I went on a trip to Crete to do nothing but relaxing. Sun, sea and beach for a whole week long! We enjoyed every second of it! And oh, I also broke my little toe.. Such an Esmee thing to do..


NOVEMBER 2016


In november werd ik uitgenodigd om langs te komen bij de studio van Umemodellen, de fotoclub van Umea. Hier zijn wat verschillende foto's die daar zijn geschoten. Mooi he? 

In November I got invited to come to the photo studio of Umemodellen, the photo club of Umea. Here are some pictures that were shot there. Nice huh?





DECEMBER 2016



Daar zijn we dan.. December 2016.. Ik ben deze maand heel druk geweest met school en examens. Mijn lieve familie is langs geweest voor kerst en we hebben het blije nieuws gekregen dat er nog een neefje of nichtje onderweg is. Ik kan niet wachten! 

There we are again.. December 2016.. This month I've been busy with school and exams. My dear family was here to celebrate Christmas with me and we got the happy news that there is another niece or nephew on the way. I can't wait!





HAPPY NEW YEAR EVERYONE!




No comments:

Post a Comment