Tuesday, September 13, 2016

Copenhagen outfit




pants - Zara / shoes - skopunkten / top - Brandy melville / necklace, bag, hat - H&M

Hier een lookje van mijn dag in Kopenhagen. Een beetje chic door de broek en een beetje casual door.. naja al het andere wat ik draag ;-). Wat een heerlijke stad trouwens! Een dag was zeker veel te kort om alles te bezichtigen dus ik wil echt een keertje terug komen. De sfeer, al het water, de architectuur, het eten: alles is zo super leuk!

Ik heb vanmiddag pas labwerk dus ik heb een ochtendje vrij. Natuurlijk vonden bouwvakkers het leuk om mij half 8 uit mijn bed te trommelen met hun geboor en getimmer. We krijgen een nieuwe lift dus het is voor een goed doel! Alleen een beetje jammer dat we een maand zonder lift zitten en wij 5 hoog wonen.. Nog 10 dagen te gaan en dan moet het volgens de planning af zijn (kan ik eindelijk mijn was doen in de kelder hehe).

Here a look from my day in Kopenhagen. A bit chic because of the pants and a bit casual because of.. well, the rest of the outfit ;-). What an amazing city btw! One day was defenitely way too short to visit everything so I really wanna come back. The atmosphere, all the water, the architecture, the food: everything is so cool!

I only have labwork in the afternoon today so I have a free morning. Of course the construction workers thought it would be funny to wake me up at 7.30 with their drilling and hammering. We are getting a new elevator so it's all for a good cause. It's just a bit of a bummer that we don't have an elevator for a month and we live on the 5th floor.. According to the planning we need to wait 10 more days and then it will be finished (then I can finally do my laundy in the basement hehe).

No comments:

Post a Comment