Sunday, September 25, 2016

into the woods




top - BikBok / pants, hat - H&M / shoes - Skopunkten / bracelet - gift from my friend Lizette


Dromerige foto's in het bos. Het licht valt altijd heel mooi door de bladeren heen. We hebben super mazzel want het bos begint aan het eind van de straat dus kunnen we er lekker vaak heen. De herfst is hier in volle glorie en alle bladeren zijn aan het verkleuren. Gelukkig is het geen regenachtig herfstweer dus kunnen we er nog heerlijk van genieten. Het wordt wel koud! De winterjassen zijn weer tevoorschijn gehaald en ik heb mijn kledingkast winter-proof gemaakt. Kan niet wachten om mijn nep bontje weer te dragen.. Kom maar op met die kou!

Virale keelontsteking is weg, heb er nu een andere bug voor in de plaats gekregen.. Ik heb een soort van bloeduitstortingen op mijn gehemelte echt alsof ik echt gebloed heb. Er zaten ook witte blaasjes in mijn mond maar die zijn inmiddels rood gekleurd. Misschien een bijwerking van mijn pufjes? Ik ga voor de zekerheid de dokter bellen voor een afspraak want zoiets geks heb ik nog nooit gezien. Echt stom dat mijn keel zo vatbaar is de laatste tijd maar dat heeft alles te maken met stress denk ik. En Pietje Paniek hier heeft daar genoeg van. ;-) Hopelijk gaat het snel weg en voel ik me weer beter voor woensdag. Ik heb dan een examen en ik kijk het meeste uit naar het feestje daarna natuurlijk! Als die rare infectie dan nog niet weg is, regelen we het maar met alcohol hehe.

Dreamy pictures in the woods. The light always peeks through the leaves so nicely. We are really lucky because the woods start at the end of our street so we can go there whenever we feel like it. Fall really made its entrance and all the leaves are turning in beautiful colors. Luckily we don't have rainy fall weather so we are able to still enjoy it. It's getting cold though! I took out my winter coats from the storage and made the wardrobe winter-proof again. Can't wait to wear my faux fur again.. Bring it on, winter!

My viral throat infection is gone, but got another bug instead. I have red bruises in my mouth and it really looks like I've been bleeding there. There were also white sores but they have turned red now. Maybe it's a side effect of my inhalators? Just to be sure I want to go to a doctor to get it checked cause I've never seen anything like this. It really sucks that my throat is so susceptible these days and I think it has to do with stress. And being who I am right now, I have enough stress. ;-) Hopefully it will go away soon and feel a bit better on Wednesday. I have an exam on that day but I'm mostly looking forward to the party that comes after that, of course! And if that weird infection is not gone by then, we will take care of it with some alcohol hehe.

No comments:

Post a Comment