Monday, July 18, 2016

water









top, sunnies, bracelet - H&M / pants - KappAhl / sandals - skopunkten


Het is eindelijk zomer in Nederland! Afgelopen vrijdag ben ik met mijn moeder naar de sauna geweest en hebben we heerlijk gerelaxt. Zaterdag ben ik naar Sanne geweest voor een lekker meiden dagje/avond, was super gezellig! Nu schijnt de zon weer en ga ik straks lekker buiten liggen in mijn bikini. Dit outfitje droeg ik toen M en ik gingen fietsen bij het meer in Umea. Het was wel een beetje fris dus ik had er nog een trui overheen gedaan. Hoe mooi is de omgeving hier?! Ik ben er echt verliefd op!!

It's finally summer in Holland! Last Friday my mom and me went to a spa to do nothing but relaxing. Saturday I went to Sanne for a girls night out and we had lots of fun! Right now it's really sunny so I'm gonna go lay outside in my bikini later today. This is an outfit I wore when M and me went biking at the lake in Umea. It was a bit chilly so I also had a sweater on. How beautiful is it here?! I'm so in love with the view!!

No comments:

Post a Comment