Tuesday, December 29, 2015

right now - busy living life

  The pretty shopping mall Utopia here in Umea


Sorry voor de afwezigheid iedereen. Ik ben momenteel heel druk met leuke dingen doen! Afgelopen week was het kerst en dat was super gezellig en gister heb ik mijn broer van het vliegveld opgepikt want hij blijft hier een weekje. Leuk leuk leuk! Vandaag zijn we naar M's lab geweest en hebben we gespeeld met de laser-cutter en de 3D printer. Morgen gaan de boys hier gamen en s'avonds gaan we naar een ijshockey wedstrijd. Mijn broer is een programmeur voor video games dus ze gaan morgen Tomb Raider spelen, een heel bekend spel waar mijn broer aan heeft meegewerkt, super cool! Woensdag staat er curlen op de planning en donderdag is het alweer oudjaarsdag. Vrijdag gaat mijn broer weer naar huis toe en moeten we allemaal weer terug naar het echte leven: werk, school, bleh. Is het gek dat ik daar nog even geen zin in heb?

Apologies for my absence everyone. Currently I'm really busy with doing fun things! Last week it was Christmas which was really nice and yesterday I picked up my brother from the airport because he's staying here this week. Fun fun fun! Today we went to M's lab to play around with the laser-cutter and the 3D printer. Tomorrow the boys are gonna be gaming here and at night we are gonna go to an ice hockey match. My brother is a game-programmer so they will be playing Tomb Raider, a huge game my brother worked on, super cool! Wednesday we're gonna go curling and Thursday is already NYE. Friday my brother will be going back home and we all have to get back to normal life again: work, school, bleh. Is it strange that I really don't feel like doing that now?


No comments:

Post a Comment