Sunday, December 13, 2015

my new hat


Mijn nieuwste aanwinst! Hij moest van ver komen -Nederland, haha- maar gelukkig was het de hoge verzendkosten waard (dit was trouwens niet het enige wat in het pakketje zat, wordt vervolgt)! Ik kan niet wachten tot ik deze kan dragen, maar ik zal even moeten wachten. Het vriest op dit moment heel hard, dus moet ik toch echt iets warmer op mijn hoofd hebben. Hoe staat het ervoor met jullie kerstversieringen? M en ik hebben het appartement deze week kerst-proof gemaakt, het enige wat nog mist is een kerstboom.. Alle bomen die ze hier verkopen zijn echt mega groot en dat gaat een beetje lastig in ons kleine huisje. Nog even verder zoeken dus..

En ohja: Ik heb mijn examen gehaald met nog eens een redelijk hoog cijfer ook! :-) Daar moet op gedronken worden hi ha hoooo!


My newest purchase! It had to come all the way from the Netherlands but it was totally worth the high shipping costs (btw, this was not the only thing in the package, to be continued)! I can't wait to wear it but for now it has to wait. It's currently freezing af right now so I need to put something warmer on my head instead. What's the status on your Christmas decorations? M and me made our apartment Christmas-proof this week but we still don't have a Christmas tree.. All the trees that they sell around here are mega tall and big so that's not really gonna work in our tiny home. The search goes on.. 

And oh: I passed my exam and I actually got a really nice grade! :-) We gotta drink on that!



buy my hat here

No comments:

Post a Comment