Tuesday, October 20, 2015

Kungsträdgården














pants - BikBok / leather jacket - TiAmo / watch - ModeMusthaves.nl / the rest - H&M

Warm en comfy! Er was een straffe wind en we waren omringd door water dus het was echt zo koud ik Stockholm, daar hadden we met inpakken geen rekening mee gehouden. Ter plaatse haddden we maar even een lekkere muts en wanten gekocht om een beetje bedekt te blijven tegen de wind. Ik ben tegenwoordig helemaal fan van de flared jeans, dus toen ik deze zwarte zag moest ik die gewoon hebben. Het is van een dik materiaal gemaakt dus ook een goede broek voor de winter. Ik denk dat dit soort broeken ook heel leuk staan met enkellaarsjes of witte sneakers. Nog een groot voordeel van zulke broeken: Je kunt lekkere je lelijke dikke sokken aandoen, zonder dat iedereen ze ziet!

Warm and comfy! There was an icy breeze and we were surounded by water so it was really cold in Stockholm. Something we didn't think about when packing our suitcases. In Stockholm we bought some extra gear to keep us warm and protected from the wind. Lately I've been a total fan of the flared jeans, so when I saw this one I just had to get it for myself. It's made of thick jeans material so it's perfect to wear in the winter as well. I also think that these type of jeans will look good with low boots or white sneakers. Another big plus of these jeans: You can wear your ugly big winter socks and nobody will see it!

No comments:

Post a Comment