Thursday, March 12, 2015

I don't know 'bout you, but I'm feeling 22



pants, blazer, necklace, earrings - H&M / top - Nelly / shoes - VanHaren / watch - ModeMusthaves.nl


Dit droeg ik toen mijn broer en ik onze verjaardagen vierden afgelopen weekend. Dit is de "night look" waar ik het over had in mijn vorige outfit post (klik hier). Deze broek kan je op zoveel manieren combineren en hier deed ik dat met hoge hakken en een cropped top. Super sexy maar toch classy door de blazer! 

Het was echt een super leuke avond en ik wil iedereen bedanken die is langs geweest (en ook alle mensen die mij hadden gefeliciteerd en aan me hadden gedacht, super lief)! Het was echt fijn om iedereen weer te zien en te spreken, want door mijn drukke stage heb ik soms geen tijd of energie meer om leuke dingen te doen. Nu lijkt het allemaal een beetje rustiger te worden dus krijg ik wat meer tijd om te ademen. Laten we hopen dat dat voorlopig zo blijft.. 


This is what I wore when my brother and me celebrated our birthdays last weekend. This is the "night look" I was talking about in my last outfit post (klik hier). This pants can be worn in many ways, and here I pared it with high heels and a cropped top. Super sexy yet classy because of the blazer!

It was a super fun night and I wanna thank everyone who came (and also everyone who wished me a HBD and thought of me)! It was nice to see everyone again because of the hectic at my internship, I never have time nor energy to go out and do fun things. Now things seem to slow down and I will finally get some time to breath. Let's hope it lasts..


Pics of my Birthday makeup look will come up this weekend! <3

No comments:

Post a Comment