Monday, March 3, 2014

international night

Dit weekend was het tijd voor de international night in Skogis. Skogis ziet eruit als een jagershut met dode dieren en skies aan de muur, maar voor studenten met een union card worden er hele leuke evenementen georganiseerd. Zaterdag was het International Pub en je moest verkleed komen als het land waaruit je komt. Roxan en ik zijn de hele dag opzoek geweest naar iets oranjes en toen hadden we uiteindelijk toch maar deze rokken meegenomen. Thuis bleek dat het rood was.. Ik had wel oranje lippenstift en nagellak opgedaan, dus het was niet een complete fail.

Ik lees net mijn bericht terug van de karaoke avond en ik bedoelde dus peasoup in plaats van piesoup hehe.. :)

Translation:
This weekend it was time for the international night at Skogis. Skogis is a place that looks like a huntershut because they have dead animals on the wall, but for people with a student union card there's a lot of fun activities. Saturday it was International Pub and you had to be dressed up as your homecountry. We wore an orange (turned out to be red) skirt with orange nailpolish and lipstick. 

To visit my travelblog and read more about my life in Umea, click here.




No comments:

Post a Comment