Tuesday, March 4, 2014

B'day

Vandaag is mijn verjaardag en ik heb echt een leuke dag gehad. Toen ik vanochtend mijn deur open deed zag ik ballonnen! En niet zomaar ballonnen, ballonnen in de vorm van een .... ?! hahaha, bedankt Roxie! Aan de ontbijttafel wachtte er ook nog een donut met kaarsjes op me en een lieve kaart van Roxan. En oh, ik heb een spiegel gehad en die miste ik echt op mijn kamer!! #selfie4leven
 #nuhoefikdewebcamnietmeertegebruiken

Eerst had ik Zweedse les en ik ben daarna gelijk doorgegaan naar virologie zodat ik in de middag eerder klaar zou zijn. Ik was ongeveer om 3 uur klaar, dus ik had gelukkig nog genoeg tijd om met mijn vriend en ouders te skypen voordat ik Semlor ging eten met mijn buddygroep. Toen ik binnenkwam bij Elin (daar was de fet-tisdag) begon iedereen voor me te zingen, echt zo leuk! Voelde ik me toch nog jarig vandaag!

Translation
Today was my birthday and I had an awsome day. Roxan hung balloons on my wall and also in the kitchen. They had a very interesting shape.. I had Semlor this night with my buddygroup because it's fet-tisdag in Sweden and everyone sung happy birthay to me. I did felt a litlle like a birthday girl today.






No comments:

Post a Comment