Tuesday, January 7, 2014

Christmas #1

We vierden eerste kerstdag bij ons thuis, met mijn oom en tante (tweelingzus van mijn moeder), neef en nicht en aanhang. We hebben eerst de kadotjes uitgepakt en daarna heerlijk gegeten. We aten gebraden kip, beef wellington, zalm en allerlei lekkernijen. We hebben onze buik vol gegeten!

 Ik heb voor kerst echt hele leuke kado's gehad en ik ben er echt super blij mee allemaal. Ik heb eeeeeindelijk een make-up kwasten set (!) en die heb ik gelijk al een mooi plekje gegeven op mijn 'beauty plankje'. Ook heb ik een roze huispak gekregen, jawel roze, en heerlijke sloffen die matchen haha. Van mijn vriend heb ik een jasje van zwart imitatie bont gekregen die ik nu non-stop draag en nog wat leuke kleine hebbedingetjes. Kortom: ik mag zeker niet klagen!

Translation: 
We celebrated the first day of Christmas at our place with close family. First we unpacked our presents and then we had a fantastic meal! I got so many great gifts, and I'm super happy about that. I finally have a make-up brush set now! I also got a nice black faux fur jacket from my boyfriend which I'm wearing non-stop. 

I kept my make-up simple that night (But according to my boyfriend it took me ages to get ready).





blouse / primark

No comments:

Post a Comment