Wednesday, September 4, 2013

TANmania!

Ik was vandaag vroeg uit school en gelukkig maar want het was freakin' hot! Ik ben wezen zonnen op het landje en misschien wel voor de laatste keer dit jaar. Ik had zowat het hele flesje zonnebrandolie opgesmeerd voor mijn eindsprint. Ik droeg mijn neon-roze bikini van de H&M met daarover heen een cover-up/bloesje die ik op vakantie in Turkije heb gekregen van mijn vriend. Ik ben verliefd op dit bloesje. Ik heb em al twee jaar en ik draag het nog steeds heel vaak. Het staat heel mooi op een straks rokje en dan met ballerina's eronder. Maar ik draag dit bloesje het meest op een strakke broek en een witte blazer er overheen. Loooove it.

Translation:
I was home early from school today. Lucky for my because it was freakin' hot! I went tanning and maybe for the last time this year. I put on a whooole lot of oil because I wanted to get the most out of the sun haha. I wore a neon-pink bikini from H&M and a cover-up/blouse from my vacay to Turkey. I'm in love with this blouse. I got it two years now and I still wear it a lot. It goes with so many outfits and styles: You can tuck it into a skirt or were it with skinny jeans and a blazer. Loooove it!


No comments:

Post a Comment